Hvorfor kan jeg ikke sætte en ny Telefon som nøgle op efter at have afinstalleret og geninstalleret FordPass-appen?
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvorfor kan jeg ikke sætte en ny Telefon som nøgleop efter at have afinstalleret og geninstalleret FordPass®*-appen?

Hvis du har slettet FordPass og geninstalleret appen på din mobiltelefon, skal du følge nedenstående trin for at tilknytte en ny enhed til Telefon som nøgle.

  1. Fjern Telefon som nøgle for den telefon, der var tiliknyttet i FordPass-appen, eller nulstil Telefon som nøgle i din bil.
  2. Tilføj en ny Telefon som nøgle.

Hvis din fejlsøgning ikke lykkes, kan du kontakte os via Konto > Hjælp for yderligere support.

Flere fejlsøgningsmuligheder

Hvis du oplever andre udfordringer, kan du besøge FordPass' support-side for at få mere hjælp.


*FordPass Appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer forbundet med dataforbindelsen.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.