Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvorfor viser min Ford beskeden"Ingen nøgle fundet", når jeg bruger Telefon som nøgle™?

Meddelelsen "Ingen nøgle fundet" betyder, at din bil ikke kan registrere din telefon inde i bilen. Se nedenstående trin for fejlsøgning.

Fejlsøgning af beskeden "Ingen nøgle fundet"

  1. Flyt din telefon tættere på midten af ​​bilen, nær kopholderen eller midterkonsollen (f.eks. omkring armlænet).
  2. Hvis det ikke virker, skal du lukke FordPass®* appen og derefter åbne den igen.
  3. Slå telefonens Bluetooth® fra og derefter til igen.

Flere muligheder for fejlsøgning

Hvis du oplever andre problemer, kan du besøge FordPass' supportside for yderligere fejlsøgning.

Flere oplysninger

Hvilke basale tips er der til brugen af Telefon som nøgle?


*FordPass Appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer forbundet med dataforbindelsen.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.