Hvorfor viser min Ford beskeden"Ingen nøgle fundet", når jeg bruger Telefon som nøgle™?
Meddelelsen "Ingen nøgle fundet" betyder, at din bil ikke kan registrere din telefon inde i bilen. Se nedenstående trin for fejlsøgning.
Fejlsøgning af beskeden "Ingen nøgle fundet"
- Flyt din telefon tættere på midten af bilen, nær kopholderen eller midterkonsollen (f.eks. omkring armlænet).
- Hvis det ikke virker, skal du lukke FordPass®* appen og derefter åbne den igen.
- Slå telefonens Bluetooth® fra og derefter til igen.
- Hvis problemet fortsætter, skal du kontrollere din nøglestatus ved hjælp af FordPass-appen.
- Hvis din fejlsøgning ikke lykkes, skal du kontakte os via Konto > Hjælp for yderligere support.
Flere muligheder for fejlsøgning
Hvis du oplever andre problemer, kan du besøge FordPass' supportside for yderligere fejlsøgning.
Flere oplysninger
Hvilke basale tips er der til brugen af Telefon som nøgle?
*FordPass Appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer forbundet med dataforbindelsen.