Hvorfor fungerer funktionen lokalisering af min bil ikke i FordPass®*-appen?
Hvis din bils lokation ikke opdateres, vises, eller hvis den viser en forkert adresse, så følg trinene nedenfor.
Fejlfinding ved udfordringer med at lokalisere min bil via FordPass
Vælg den der passer til din udfordring blandt nedenstående muligheder.
Bilens lokation opdateres ikke
Hvis din bils lokation ikke opdateres:
- Åbn FordPass-appen.
- Naviger til skærmen Min bil.
- Swipe ned fra toppen af siden for at opdatere dit køretøjs lokation.
FordPass bør nu vise beskeden "Opdateret lige nu" over den registrerede lokation for din bil.
Bemærk: Hvis din skærm ikke viser meddelelsen "Opdateret lige nu", kan det være et tegn på et større problem, som for eksempel et modem, der ikke kommunikerer.
Kan ikke lokalisere din bil
Hvis du ikke kan lokalisere din bil, skal du sikre dig, at dine indstillinger er opsat korrekt:
- Lokationsindstillinger: Tillad FordPass-appen adgang til din enheds lokationsindstillinger.
- Forbindelsesindstillinger: Sørg for at 'Køretøjslokation' er aktiveret i din bils forbindelsesindstillinger.
Forkert lokation vises
Hvis din bil viser en forkert lokation, anbefaler vi at du kontakter en FordPass-.guide for yderligere hjælp.
Hvis fejlfindingstrinnene ikke løser problemet, eller hvis dit modem ikke kommunikerer, bør du kontakte en FordPass-guide via Konto > Hjælp'-funktionen i FordPass.
Yderligere oplysninger
Hvorfor fejler mine fjernstart-kommandoer i FordPass?
Hvorfor mislykkes mine lås/lås op-kommandoer?
*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme, og kan downloades. Der kan være gebyrer for data.