Information om Fords Kundetilfredshedsprogram
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Ford’s Kundetilfredshedsprogram

Ford sender løbende kundetilfredshedsskemaer ud til privatkunder på både salg og eftermarkedssiden, for på den måde løbende at kunne måle på kundernes tilfredshed og loyalitet. Tilfredshedsskemaerne udsendes på vegne af den forretning, som kunden har besøgt, og feedback fra kunden gives til oplevelsen i den specifikke Ford-forretning. Målet med Fords kundetilfredshedsprogram er kort fortalt:

  • At modtage feedback fra kunderne på kundeoplevelsen hos Ford-forhandlerne
  • At forstå kundernes ønsker og behov
  • At identificere områder inden for hvilke vores processer kan forbedres

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.