Problemer med adgang til Fords kundetilfredshedsundersøgelse
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Ford Kundeundersøgelse: Problemer med at få adgang til Fords kundeundersøgelse

Invitation til Fords kundeundersøgelse sendes til den mailadresse, du har opgivet til din forhandler. Hvis du ikke kan finde invitationen til en Ford kundeundersøgelse, kan der være sket en af følgende 3 ting:

  • Din forhandler har ikke fået indtastet din e-mailadresse korrekt
  • Invitationen er endt i spamfilteret
  • Invitationen er ’druknet’ i din indbakke – søg efter den med ordet ’Ford’.

Hvis du har problemer med at få adgang til undersøgelsen, skal du kontakte din Ford-forhandler med detaljer om, hvad der sker, når du klikker på linket i mailen.

Det er desværre ikke muligt for os at gensende dig en invitation til Fords kundeundersøgelse.

 

 

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.