Hvad gør jeg, hvis Android Auto™* ikke virker med SYNC®** 4?
Hvis du har problemer med Android Auto, skal du følge de følgende generelle fejlfindingstips:
- Sørg for, at Android Auto er installeret på din telefon.
- Bekræft, at din Android-telefon har Lollipop 5.0 eller nyere.
- Sørg for, at dine telefonindstillinger er korrekte ved hjælp af Googles™ Android Auto-supportwebsted.
- Sørg for, at din Android™-enhed er forbundet til SYNC** via Bluetooth®*** og at Android Auto er installeret på din telefon.
- Genstart din telefon.
- Forsøg at nulstille SYNC-modulet.
- Hvis fejlfinding med en Bluetooth-forbindelse mislykkes, kan du prøve at oprette forbindelse til SYNC med et USB-kabel af høj kvalitet.
Yderligere emner
Hvad gør jeg, hvis Android Auto ikke vises efter opdatering af SYNC?
*Tilgængelig funktion. Kør ikke mens du er distraheret. Brug stemmestyrede systemer, når det er muligt. Brug ikke håndholdte enheder, mens du kører. Android Auto er tilgængelig på 2017-modeller med SYNC 3; ejere af 2016-modeller med SYNC 3 skal udføre en softwareopgradering (tilgængelig sidst i 2016). Kræver telefon med kompatibel version af Android Auto og aktiv datatjeneste. SYNC styrer ikke Android Auto under brug. Google og andre tredjeparter er ansvarlige for deres respektive funktionalitet. Gebyrer for beskeder og data kan være gældende.
Android Auto, Google, Google Play og andre mærker er varemærker tilhørende Google Inc.
**Kør ikke, mens du er distraheret. Brug stemmestyrede systemer, når det er muligt. Brug ikke håndholdte enheder, mens du kører. Nogle funktioner er muligvis låst, når køretøjet er i gear. Det er ikke alle funktioner, der er kompatible med alle telefoner.
***Bluetooth-ordmærket er et varemærke tilhørende Bluetooth SIG, Inc.