Hvordan fejlfinder jeg indlæsningsfejl for FordPass®* på min enhed?
Hvis du oplever problemer med, at FordPass ikke vil indlæse, skal du prøve at udføre nedenstående trin.
- Kontrollér for opdateringer til FordPass-appen på din mobilenhed. Hvis du er usikker på, om din app-version er opdateret, skal du søge efter FordPass i din respektive app-butik.
- Hvis muligheden for opdatering vises, skal du opdatere og prøve at anvende FordPass på ny.
- Hvis appen vises som opdateret, skal du fortsætte med fejlfinding ved hjælp af nedenstående trin.
- Log ud af FordPass-appen, og log ind igen.
- Kontrollér styrken på din dataforbindelse or/eller Wi-Fi-forbindelse.
- Wi-Fi-forbindelse
- Hvis Wi-Fi er slået fra, skal du aktivere det og forsøge at oprette forbindelse.
- Hvis Wi-Fi er slået til, skal du deaktivere det og forsøge at oprette forbindelse med mobildata.
- Mobilforbindelse
- Hvis mobildata er slået fra, skal du aktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse.
- Hvis mobildata er slået til, skal du deaktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse med Wi-Fi.
- Wi-Fi-forbindelse
- Hvis FordPass stadig går ned, skal du tjekke dit brugernavn (e-mail anvendt ved registrering). Sådan får du adgang til dit brugernavn:
- Gå til Konto i FordPass.
- Tryk på Indstillinger.
- Vælg Kontaktinformation.
- Dit brugernavn vises under afsnittet Dine login-oplysninger.
- Log ud af FordPass.
- Slet FordPass fra din mobilenhed.
- Sluk din mobilenhed i 30-60 sekunder.
- Download FordPass-appen igen.
- Log ind igen med dit brugernavn og din adgangskode. Hvis du har problemer med at nulstille din adgangskode, skal du se emnet Nulstil appadgangskode.
Hvis du stadig oplever problemer med FordPass, skal du kontakte en guide for at få yderligere hjælp.
*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og kan fås ved at downloade den. Der kan være gebyrer for data.