FordPass-appen mistede forbindelsen
Hvis du modtager en meddelelse om, at FordPass ikke svarer, skal du prøve følgende:
- Kontrollér for opdateringer til FordPass-appen på din mobilenhed.
- Hvis der er tilgængelige opdateringer, skal du downloade og opdatere appen via din relevante app-butik.
- Kontrollér styrken på din dataforbindelse or/eller Wi-Fi-forbindelse.
- Wi-Fi-forbindelse
- Hvis Wi-Fi er slået fra, skal du aktivere det og forsøge at oprette forbindelse.
- Hvis Wi-Fi er slået til, skal du deaktivere det og forsøge at oprette forbindelse med mobildata.
- Mobilforbindelse
- Hvis mobildata er slået fra, skal du aktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse.
- Hvis mobildata er slået til, skal du deaktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse med Wi-Fi.
- Wi-Fi-forbindelse
- Gennemtving lukning af app.
- Android-enheder
- Åbn din enheds indstillinger.
- Rul ned og vælg apps (dette kan normalt findes i afsnittet Enhed). Rul ned, og tryk på en app.
- Vælg FordPass.
- Tryk på muligheden Stop eller Gennemtving stop.
- Tryk på OK for at bekræfte.
- iOS-enheder uden en Hjem-knap
- Stryg op fra bunden af skærmen, og stop lidt halvvejs på skærmen.
- Stryg til venstre eller højre, til du finder FordPass.
- Stryg op på FordPass-appen.
- iOS-enheder med en Hjem-knap
- Dobbeltklik på Hjem-knappen.
- Stryg til venstre eller højre, til du finder FordPass.
- Stryg op på FordPass-appen.
- Android-enheder
- Log ud af appen og derefter ind igen.
- Sluk din enhed i 30-60 sekunder.
Hvis du stadig oplever problemer efter at have forsøgt alle ovenstående trin, skal du kontakte en guide for at få yderligere hjælp.