Hvordan betaler jeg for mit BlueOval™ Charge Network efter afvisning?
Hvis din betaling af BlueOval Charge Network afvises, har du mulighed for at genbehandle betalingen enten ved hjælp af FordPass App®* eller via Ford's hjemmeside.
Muligheder for genbehandling af betaling
Vælg en af nedenstående supportmuligheder for at få den rigtige vejledning:
Brug af FordPass-appen
For at genbehandle din betaling via FordPass-appen:
- Åbn FordPass-appen.
- Gå til Konto-siden.
- Vælg Abonnementer.
- Tryk på Udfør ny betalingshandling.
- Vælg Prøv at betale igen.
- Tryk på Betal nu.
Bemærk: Der skulle vises en skærm til bekræftelse af betaling.
- Tryk på OK for at afslutte.
Når betalingen er blevet behandlet igen, modtager du en e-mail med besked om genetablering af kontoen.
Brug af Ford's hjemmeside
For at genbehandle din betaling via Ford's hjemmeside:
- Log på din online-Ford-konto.
- Klik på Wallet på siden Administrer konto.
- Tryk på Udfør ny betalingshandling.
- Tryk på Betal nu.
Når betalingen er blevet behandlet igen, modtager du en e-mail med besked om genetablering af kontoen.
Hvis du har problemer med at , bedes du kontakte Vejledning for yderligere hjælp.
Yderligere information
Hvordan tilføjer jeg et kort til min Ford Wallet?
Hvordan ændrer jeg mine betalingskortindstillinger?
*FordPass appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og kan fås ved at downloade den. Der kan være gebyrer for data.