Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvordan håndterer jeg mine beskeder i FordPass®*-appen?

Du kan læse eller slette dine beskeder i FordPass under Konto. Ulæste og nye beskeder har en prik ud for sig for at lette overblikket. Se nedenstående for flere detaljer.

Adgang til beskeder i FordPass

Vælg rullemenuen nedenfor med din FordPass App-version for vejledning til, hvordan du ser eller sletter beskeder i FordPass-Appen.

Visning af beskeder i FordPass App 5.X -versionen

Sådan får du vist beskeder i FordPass:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Gå til Konto.
  3. Vælg Indbakke.
  4. Tryk på den respektive besked, du vil se.

Bemærk: Ulæste beskeder er markeret med en prik.

Visning af beskeder i FordPass App 4.X -versionen

Sådan får du vist beskeder i FordPass:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Gå til Konto.
  3. Vælg Indbakke.
  4. Tryk på den respektive besked, du vil se.

Bemærk: Ulæste beskeder er markeret med en prik.

Sletning af beskeder i FordPass App 5.X -versionen

For at slette beskeder i FordPass gør følgende:

For at slette en enkelt besked:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Gå til Konto.
  3. Vælg feltet Indbakke.
  4. Swipe mod venstre på den besked, du vil slette.
  5. Tryk på ikonet Papirkurv.
  6. Vælg Slet på pop-up-beskeden for at bekræfte sletning.

Beskeden bliver slettet. Du kan også åbne meddelelsen og vælge Slet.

For at slette flere beskeder:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Gå til Konto.
  3. Vælg feltet Indbakke.
  4. Tryk på Rediger i skærmens øverste højre hjørne.
  5. Markér hver boks ved siden af de beskeder, du vil slette.

    Bemærk: For at slette flere beskeder samtidig, tryk og hold på den tomme boks over beskedvinduet, og tryk derefter på Slet.

  6. Vælg ikonet Papirkurv for at slette beskederne.
  7. Tryk på Slet i pop-up beskeden for at bekræfte din sletning.

Sletning af en enkelt besked i FordPass App 4.X -versionen

For at slette beskeder i FordPass gør følgende:

For at slette en enkelt besked:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Vælg Konto.
  3. Vælg Indbakke.
  4. Swipe mod venstre på den besked, du vil slette.
  5. Vælg Slet.

Beskeden bliver fjernet. Du kan også åbne beskeden og vælge Slet.

For at slette flere beskeder:

  1. Log ind i FordPass-appen.
  2. Vælg Konto.
  3. Vælg Indbakke.
  4. Tryk på Rediger i skærmens øverste højre hjørne.
  5. Markér hver boks ved siden af de beskeder, du vil slette. Tryk på Vælg alle for at fjerne alle beskeder.
  6. Vælg ikonet Papirkurv for at slette beskederne.
  7. Tryk på Ja i pop-up-beskeden for at bekræfte din sletning.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte en FordPass-guide ved at vælge Konto > Hjælp i FordPass.


*FordPass Appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer forbundet med dataforbindelsen.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.