Hvorfor startede softwareopdateringen ikke for min Ford?
Det kan være så simpelt som, at køretøjet ikke var slukket, ikke var i parkeringsposition, eller at dørene var åbne.
Krav for at starte en softwareopdatering
Før du forsøger den næste planlagte softwareopdatering, skal følgende være fuldført, ellers kan du opleve at modtage en fejlmeddelelse:
- Dit køretøj er standset og parkeret.
- Din parkeringsbremse er aktiveret.
- Opdateringen er planlagt til enten før eller efter kl. 12.00 (ikke præcist kl. 00.00).
- Dit køretøjs tænding er slået fra.
- Alle dine døre er lukkede.
- Dine forlygter er slukket.
- For at undgå lavt batteriniveau, bør dit køretøj have været kørt i mindst 30 minutter før opdateringen.
Bemærk: Dette vil hjælpe med at sikre, at du har nok batteriopladning til at fuldføre opdateringen, men er ikke en garanti.
Vigtigt: Hvis nogen af ovenstående betingelser ikke er opfyldt, vil du modtage en "Køretøj ikke opdateret"-meddelelse på din SYNC®** skærm. Adresser årsagen i meddelelsen før den næste planlagte opdatering. Hvis du fortsat modtager fejlmeddelelser om den mislykkede opdatering, kan du kontakte Ford kundeservice på tlf. Ford
Yderligere oplysninger
Ofte stillede spørgsmål om softwareopdateringer
*FordPass-appen, der er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme, er tilgængelig via en gratis download. Gebyrer for beskeder og data kan være gældende.
**Kør ikke, mens du er distraheret, eller mens du bruger håndholdte enheder. Brug stemmeaktiverede systemer, når det er muligt. Nogle funktioner er muligvis låst, når køretøjet er i gear. Det er ikke alle funktioner, der er kompatible med alle telefoner.