Hvorfor opretter min telefon ikke forbindelse til SYNC?
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvorfor opretter min telefon ikke forbindelse til SYNC®*?

Hvis du oplever problemer med at oprette forbindelse (parring) mellem din mobiltelefon og SYNC via Bluetooth®**, såsom at din enhed ikke altid forbinder, når køretøjet starter, eller at din enhed afbryder forbindelsen tilfældigt, så følg fejlfindingstipsene nedenfor.

Fejlfinding af Apple-enheder

Hvis du bruger en Apple iOS†† enhed, skal du udfylde de Apple-specifikke instruktioner i rullemenuen nedenfor, før du starter fejlfinding specifikt for din SYNC-generation.

Apple iOS-enhed SYNC-genopkobling (for alle SYNC-generationer)

Hvis din enhed bruger Apple iOS, skal du udføre følgende trin for at oprette forbindelse til SYNC.

  1. Slå Bluetooth fra og til igen med din enhed.
  2. Genstart din enhed.
  3. Fjern parringen af dit køretøjs SYNC-system fra din enhed.
  4. Fjern parringen af ​​din enhed og eventuelle andre enheder på din SYNC-skærm.
  5. Genstart dit køretøj og din enhed.
  6. Par og forbind din enhed via Bluetooth.
  7. Opdater din enhed.
  8. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Bemærk: SYNC understøtter ikke Apple Watch.

Hvis der stadig er problemer, skal du fortsætte til afsnittet Fejlfinding af telefonforbindelsesproblemer.

Fejlfinding af telefonforbindelsesproblemer

Vælg din SYNC-generation fra rullemenuen nedenfor for mulige løsninger på dine Bluetooth-forbindelsesproblemer.

Bemærk: Hvis du har brug for hjælp til at fastslå din SYNC-generations version, skal du vælge den første indstilling i menuen.

Identifikation af din SYNC-generation

To ressourcer til at hjælpe dig med at identificere dit køretøjs SYNC-generation er:

  • SYNC og navigationsopdateringsside. Enten:

    • Indtast dit køretøjs identifikationsnummer (VIN) og vælg Tjek for opdatering.
    • Log ind med dine Ford-oplysninger, vælg et køretøj fra din garage, og vælg Tjek for opdateringer.

      Bemærk: Din SYNC-generation vil fremgå i højre side.

     

SYNC 4A og SYNC 4

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth med din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en tændingscyklus.
  5. Slet din enhed fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Tryk på Indstillinger eller Hjem-ikonet (afhænger af softwareversion) på din køretøjs SYNC-skærm.
    2. Vælg Telefonliste.
    3. Vælg din telefon.
    4. Tryk på Slet-ikonet (skraldespanden).
    5. Vælg Ja.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <Telefonens Navn>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  6. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Vælg det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonets placering varierer fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  7. Par din telefon med SYNC.
  8. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  9. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  10. Udfør en omvendt parring af din telefon, hvis SYNC-systemet tillader det.
  11. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, udskift det derefter, og start din telefon.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  12. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

SYNC 4

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth fra din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en tændingscyklus.
  5. Slet din enhed fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Vælg Indstillinger.
    2. Tryk på Telefonliste.
    3. Vælg din telefon.
    4. Tryk på Slet-ikonet (skraldespanden).
    5. Vælg Ja.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <Telefonens Navn>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  6. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Vælg det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonets placering varierer fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  7. Par din telefon med SYNC.
  8. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  9. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  10. Udfør en omvendt parring, hvis SYNC-systemet tillader det.
  11. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, udskift det derefter, og start din telefon.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Se enhedens manual for instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  12. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

SYNC 3

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth fra din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en tændingscyklus.
  5. Slet enheden fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Vælg Indstillinger.
    2. Tryk på Bluetooth.
    3. Vælg Se enheder.
    4. Vælg telefonen.
    5. Tryk på Slet.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <Telefonens Navn>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  6. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Vælg det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonets placering varierer fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  7. Par din telefon med SYNC.
  8. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  9. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  10. Udfør en omvendt parring, hvis SYNC-systemet tillader det.
  11. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, indsæt det igen og tænd for telefonen.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  12. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

SYNC 2

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth med din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en fabriksnulstilling.
  5. Udfør en tændingscyklus.
  6. Slet enheden fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Tryk på Tandhjulsikonet.
    2. Vælg Indstillinger.
    3. Tryk på Telefon.
    4. Tryk på Bluetooth.
    5. Vælg telefonen.
    6. Vælg Slet.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <navn på telefon>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  7. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonet vil variere fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  8. Par din telefon med SYNC.
  9. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  10. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  11. Udfør en omvendt parring, hvis SYNC-systemet tillader det.
  12. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, indsæt det igen og tænd for telefonen.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  13. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

SYNC Generation (Gen) 1.1

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth med din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en tændingscyklus.
  5. Slet enheden fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Tryk på Telefon.
    2. Vælg BT-enheder.
    3. Vælg telefonen.
    4. Tryk på Slet.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <navn på telefon>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  6. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonet vil variere fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  7. Par din telefon med SYNC.
  8. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  9. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  10. Udfør en omvendt parring, hvis SYNC-systemet tillader det.
  11. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, indsæt det igen og tænd for telefonen.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  12. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

SYNC Gen 1

Udfør følgende fejlfindingstrin i rækkefølge. Tjek efter hvert trin for at se, om problemet er løst.

  1. Sluk og tænd for Bluetooth med din enhed.
  2. Tilslut din enhed via Bluetooth fra køretøjets SYNC-menu. Hvis forbindelsen fungerer, skal du tænde og slukke for tændingen. Hvis telefonen automatisk opretter forbindelse igen, er problemet løst.
  3. Udfør en modulnulstilling.
  4. Udfør en fabriksnulstilling.
  5. Udfør en tændingscyklus.
  6. Slet enheden fra køretøjets SYNC-menu ved hjælp af manuelle trin eller stemmekommandoer. Se tabellen nedenfor for trin:

    Manuelle trin Stemmekommandoer
    1. Tryk på Telefon.
    2. Vælg Tilbage.
    3. Tryk på Bluetooth.
    4. Vælg Slet.
    5. Vælg enten "Alle telefoner" eller den specifikke telefon, du ønsker at slette.
    1. Tryk på Tale-knappen. SYNC vil bede om en kommando.
    2. Sig: "Slet <Telefonens Navn>." Du vil derefter blive bedt om at bekræfte sletningen.
    3. Tryk på Slet.

     

  7. Slet SYNC fra enhedens Bluetooth-menu ved hjælp af en af ​​nedenstående muligheder:

    Enhed Instruktioner
    Apple-brugere
    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Tryk på ikonet "i" ud for "SYNC."
    4. Vælg Glem denne enhed.

    Android

    Bemærk: Android-trin kan variere.

    1. Tryk på Indstillinger.
    2. Vælg Bluetooth.
    3. Vælg det lille ikon ved siden af ​​"SYNC".

      Bemærk: Ikonet vil variere fra enhed til enhed.

    4. Vælg Ophæv parring eller Slet.
    Alle andre enheder Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

     

  8. Par din telefon med SYNC.
  9. Slet din enhed fra SYNC-menuen.
  10. Slet SYNC fra din enheds Bluetooth-menu. Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.
  11. Udfør en omvendt parring, hvis SYNC-systemet tillader det.
  12. Udfør en blød nulstilling på din enhed. Se tabellen nedenfor for instruktioner om blød nulstilling:

    Enhed Instruktioner til blød nulstilling
    iPhone 8 eller nyere
    1. Tryk og slip hurtigt Volumen op-knappen.
    2. Tryk og slip hurtigt Volumen ned-knappen.
    3. Tryk og hold sideknappen inde, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 7 eller iPhone 7 Plus Tryk og hold både Side- og Volumen Ned-knapperne ned i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    iPhone 6S og tidligere, iPad, iPod Touch Tryk på og hold både hjemknappen og topknappen (eller sideknappen) nede i mindst 10 sekunder, indtil Apple-logoet vises.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien med udskifteligt batteri Fjern batteriet i 20 sekunder, udskift det derefter, og start telefonen.
    For telefoner uden for iPhone-kategorien uden udskifteligt batteri

    Konsulter enhedens brugermanual for yderligere instruktioner.

    Bemærk: På de fleste Android-enheder, tryk og hold både tænd/sluk-knappen og knappen for at sænke lydstyrken nede samtidigt for at udføre en blød genstart.

     

  13. Se efter tilgængelige SYNC-opdateringer, og opdater dit system, hvis det er nødvendigt.

Hvis du stadig oplever et problem efter at have gennemført ovenstående fejlfinding, skal du kontakte din foretrukne Ford-forhandler.

Yderligere oplysninger

Hvordan parrer jeg min telefon med SYNC?


*Kør ikke mens du er distraheret. Brug stemmestyrede systemer, når det er muligt. Brug ikke håndholdte enheder, mens du kører. Nogle funktioner er muligvis låst, når køretøjet er i gear. Det er ikke alle funktioner, der er kompatible med alle telefoner.

**Bluetooth-ordmærket er et varemærke tilhørende Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto er et varemærke tilhørende Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS og iPhone er registrerede varemærker tilhørende Apple Inc., i USA og andre lande.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.