Jeg kan ikke finde nogen tilgængelige abonnementer på min Ford-konto – hvad gør jeg?
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Jeg kan ikke finde nogen tilgængelige abonnementer på min Ford-konto – hvad gør jeg?

Sørg for, at du har en aktiv Ford-konto med FordPass App** downloadet på din smartphone. Sørg for, at du også har aktiveret FordPass Connect* i din bil.

Hvis du allerede har foretaget disse trin, skal du muligvis vælge den korrekte bil på din Ford-konto. Hvis problemet fortsætter, kan du bruge FordPass App til at tale med en FordPass-guide under afsnittet "Hjælp", hvor du enten kan live-chatte eller ringe til dem.


1 - *FordPass Connect aktiverer tilsluttede tjenester og er tilgængelig på udvalgte biler eller biler med navigation. FordPass Connect vil blive aktiveret, når bilen leveres. Du kan vælge at tilmelde/framelde visse former for datadeling. Datadækning og -tjeneste er ikke tilgængelig alle steder. Der kan opstå datasatser. Der gælder politikker til beskyttelse af personlige oplysninger for FordPass og Connected Car, og de er tilgængelige på dit lokale Ford-website.

2 - **FordPass App er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og tilgængelig via download. Datatakster kan være gældende.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.