Hvorfor viser FordPass®* min aktiveringsstatus som ikke tilgængelig?
Meddelelsen om aktivering ikke tilgængelig i FordPass vises, hvis du anmoder om adgang til et aktiveret køretøj. Se nedenfor for yderligere information.
FordPass aktivering utilgængelig
Se under den version du har af FordPass
FordPass - version 5.X
Hvis du forsøger at oprette forbindelse til din bil men modtager en pop-up med beskeden "Prøv igen senere", betyder det, at der opstod en fejl, og at der ikke kunne oprettes forbindelse. Se fejlkoden (hvis tilgængelig) i pop op-meddelelsen for yderligere information.
FordPass - version 4.X
Hvis du forsøger at oprette forbindelse til din bil, men modtager en pop-up, der fortæller, at aktiveringen ikke er tilgængelig i øjeblikket, skal du trykke på OK på pop op-meddelelsen for at vende tilbage til startskærmen.
Bemærk: For at aktivere din konto skal den aktuelle aktiveringsanmodning først gennemføres.
Du er velkommen til at kontakte Ford Kundeservice hvis du har brug for yderligere hjælp. Kontakt en FordPass-guide via FordPass ved at gå til Konto > Hjælp.
Yderligere information om FordPass
Besøg vores FordPass-supportside for yderligere information om FordPass-funktioner eller for at finde information om dit ønskede emne.
Nyttige FordPass-supportkategorier
Yderligere information
Hvordan godkender jeg sekundære brugere?
Hvordan anmoder jeg om adgang til en bil der er aktiveret af en anden bruger?
*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer for data.