Hvorfor er min anmodning om FordPass Connect-adgang blokeret?
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvorfor er min anmodning om FordPass Connect-adgang blokeret?

Hvis du har anmodet om aktivering af FordPass Connect fem gange, og hver gang er blevet afvist, vil du modtage en besked om, at din anmodning er blevet blokeret. Der går 24 timer fra det sidste forsøg, før du kan prøve igen.

Kontakt en FordPass-guide via FordPass-appen under Konto > Hjælp, såfremt du har brug for hjælp.

Mere information om FordPass

Besøg vores FordPass-supportside for at få mere information om funktionerne i FordPass.

Se andre artikler

Mere information

Hvordan anmoder jeg om autorisation?


*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphoneplatforme og tilgængelig via download. Der kan være gebyrer for data.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.