Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Sådan fejlfindes CarPlay-forbindelsesproblemer i din Ford Electric Explorer

Hvis du oplever problemer med forbindelsen til Apple CarPlay, skal du følge nedenstående trin for at løse disse:

Kablet forbindelse

  1. Sørg for, at du bruger et certificeret Apple Lightning®-kabel til at tilslutte, hvis du vil bruge en kablet forbindelse.
  2. Når du frakobler enheden fra USB-kablet, skal du sørge for at vælge ikonet Afbryd.
  3. Slet alle køretøjsprofiler fra indstillingerne i CarPlay-appen på din enhed. Dette findes i menuen Generelle indstillinger.
  4. Sørg for, at din enhed har det nyeste iOS-softwareniveau.
  5. Genstart enheden.
  6. Gendan infotainmentsystemet til fabriksindstillingerne.

Trådløs forbindelse

  1. Bekræft, at din telefon og dit køretøj er i stand til trådløs forbindelse gennem CarPlay.
  2. Sørg for, at din enhed har det nyeste iOS-softwareniveau.
  3. Sørg for, at Bluetooth og Wi-Fi er aktiveret på din enhed.
  4. Nulstil netværksindstillingerne på din enhed, hvilket vil nulstille alle eksisterende trådløse forbindelser, der tidligere er blevet etableret, og gendanne fabriksindstillingerne kun for netværksindstillingerne.
  5. Genstart enheden.
  6. Slet alle køretøjsprofiler fra indstillingerne i CarPlay-appen på din enhed. Dette findes i menuen Generelle indstillinger.
  7. Prøv at oprette forbindelse via USB, og når det lykkes, skal du afbryde forbindelsen og forsøge at oprette trådløs forbindelse igen.
  8. Tænd og sluk for køretøjet.
  9. Gendan infotainmentsystemet til fabriksindstillingerne.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.