Ford Electric Explorer opretter ikke forbindelse til Android Auto Fejlfinding
Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Ford Electric Explorer opretter ikke forbindelse til Android Auto Fejlfinding

Baseret på forbindelsestypen, prøv følgende fejlfindingstrin:

Kablet forbindelse

  1. Sørg for at bruge et certificeret opladningskabel, helst det der fulgte med telefonen eller en certificeret erstatning.
  2. Vent med at tilslutte din telefon, indtil køretøjet er startet. Der kan være problemer med forbindelsen, hvis telefonen er tilsluttet, før køretøjet er tændt.
  3. Sørg for at bruge den forreste USB-port. Android Auto fungerer ikke fra den bageste port.
  4. Bekræft, at Android Auto er aktiveret på din telefon, før du starter en forbindelsesproces.
  5. Bekræft, at både USB-tethering og Bluetooth er slået til i telefonindstillingerne.
  6. Sørg for, at Android Auto-appen er opdateret.

Hvis du har gennemgået alle ovenstående trin, kan du prøve at genstarte din telefon og derefter prøve at oprette forbindelse.

Trådløs forbindelse

  1. Sørg for, at din enhed har Wi-Fi tændt.
  2. Fjern dit køretøj fra din enheds Android Auto-indstillinger.
  3. Bekræft, at Android Auto er aktiveret på din telefon, før du starter en forbindelsesproces.
  4. Bekræft, at både USB-tethering og Bluetooth er slået til i telefonindstillingerne.
  5. Sørg for, at Android Auto-appen er opdateret.

Hvis du har gennemgået alle ovenstående trin, kan du prøve at genstarte din telefon.

Bemærk: Lollipop 5.0 eller nyere operativsystem er påkrævet.

Hvis du stadig oplever de samme problemer, bedes du kontakte din lokale Ford-forhandler.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.