Ford Electric Explorer opretter ikke forbindelse til Android Auto Fejlfinding
Baseret på forbindelsestypen, prøv følgende fejlfindingstrin:
Kablet forbindelse
- Sørg for at bruge et certificeret opladningskabel, helst det der fulgte med telefonen eller en certificeret erstatning.
- Vent med at tilslutte din telefon, indtil køretøjet er startet. Der kan være problemer med forbindelsen, hvis telefonen er tilsluttet, før køretøjet er tændt.
- Sørg for at bruge den forreste USB-port. Android Auto fungerer ikke fra den bageste port.
- Bekræft, at Android Auto er aktiveret på din telefon, før du starter en forbindelsesproces.
- Bekræft, at både USB-tethering og Bluetooth er slået til i telefonindstillingerne.
- Sørg for, at Android Auto-appen er opdateret.
Hvis du har gennemgået alle ovenstående trin, kan du prøve at genstarte din telefon og derefter prøve at oprette forbindelse.
Trådløs forbindelse
- Sørg for, at din enhed har Wi-Fi tændt.
- Fjern dit køretøj fra din enheds Android Auto-indstillinger.
- Bekræft, at Android Auto er aktiveret på din telefon, før du starter en forbindelsesproces.
- Bekræft, at både USB-tethering og Bluetooth er slået til i telefonindstillingerne.
- Sørg for, at Android Auto-appen er opdateret.
Hvis du har gennemgået alle ovenstående trin, kan du prøve at genstarte din telefon.
Bemærk: Lollipop 5.0 eller nyere operativsystem er påkrævet.
Hvis du stadig oplever de samme problemer, bedes du kontakte din lokale Ford-forhandler.